wtorek, 15 października 2013

Kiedy kobieta ma ochotę..


Kiedy kobieta ma ochotę na sex, jej życie toczy się zupełnie inaczej..
Kiedy jestem wyposzczona, jakoś wszystko idzie po mojej myśli. 
Szefowa mniej wymaga, koledzy z biura są uczynni a pan na stacji benzynowej sprawdza mi ciśnienie w oponach.. 
Zaczęłam się nawet zastanawiać czy ma to jakiś związek z feromonami? 
Jeśli ma to dlaczego działa też na kobiety? 
Przecież powinny chcieć mi utrudnić, chcieć konkurować o samca, a jest wręcz przeciwnie..
Czy to oznacza,że działam też na nie? 
Czy wysyłam im sygnał "zaopiekuj się mną"?
To jakieś szaleństwo ale ja naprawdę to odczuwam :)
Nie wspomnę już o tzw. dniach płodnych.. 
Wtedy mam wrażenie,że cały męski świat pożera mnie wzrokiem.
Lubię te dni bo wtedy mam łatwo :)
Zastanawiam się czy inne Panie też tak mają?

P.S. Oglądajcie nas dzisiaj o 22 :
http://showup.tv/ref/Sensazione


Brak komentarzy: