czwartek, 4 lipca 2013

Golenie cipki i anal...



Aż trudno uwierzyć,że po tym pokazie na  Showupie
na blogu pojawiło 3548 wejść!

Teraz przez tydzień będę golić cipkę w trójkącik dla naszego dzisiejszego Króla - Rodeo_78! Ale mnie urządziłeś ;) 

Glamourowa i Mimon9 - jesteście cudowni, tak pięknie do siebie piszecie :) Też Was kochamy!! 

Kredens70 - jutro wszystko będzie ok! Jesteśmy z Tobą myślami! Jak już będzie po wszystkim, koniecznie daj nam znać.

Zastanowiłam się dlaczego właściwie mnie to kręci i mam pewne, być może zaskakujące wnioski..
W życiu codziennym jestem kobietą niezależną, która sama o sobie decyduje. Dziś mogę zdecydować o wszystkim co dotyczy mnie. Np. - wyjeżdżam na wakacje, albo że dzisiaj zrobię sobie dobrze, że ubiorę się seksownie albo wyjdę w dresie i bez makijażu.
Kiedy Rodeo_78 decyduje o tym jak mam się golić przez tydzień jest to jest to podniecająca forma zniewolenia.. jestem zależna od obcego mężczyzny który wydaje mi polecenie..
Nie wiem dlaczego ale lubię to :)
Drogie Panie, myślicie że to seksowne czy jestem zboczona?? Miewacie podobne fantazje?


Buzi





Prześlij komentarz