poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Kim jest Mr.W ? Tajemnica. Uwielbiam Mu to pisać, a On kocha to czytać...

(...)
- Myślę,że zacznie się to tak.. Podejdę do Ciebie i spojrzę głęboko w Twoje oczy.. Zacznę nieśmiało masować Go przez spodnie,obejmę Cię udem i przyciągnę do siebie..
- Mmm.
- Wciąż patrząc Ci w oczy zejdę niżej by lekko pocierać Go policzkiem. Chwycę zębami rozporek i powolutku go rozepnę.. Zdecydowanym ruchem pozbawię Cię paska i nim się obejrzysz, będziesz bez spodni..
- Rób ze mną co chcesz, jestem Twój..
- Odwrócę się tyłem, mocno przylgnę do Ciebie niczym w tańcu, schodząc na dół zdejmę z Ciebie bokserki. Klęknę przed Tobą by delikatnie muskać wargami Twoje jajka. Pożrę Cię wzrokiem liżąc je i podgryzając.
- Oo taak...
- Będziesz gładził mnie po głowie, bawił się włosami aż wreszcie chwycisz je mocno odchylając moją głowę do tyłu.. Chcesz wsadzić mi go głęboko do gardła, ale nie- nie tak szybko! 
- Hm ?
- Energicznym ruchem złapię Cię za nadgarstki i zwiążę je za Twoimi plecami. Nawet nie będziesz się przed tym bronił :)
- Nie będę.
- Popchnę Cię na łóżko. Wyglądasz teraz tak bezbronnie. Twój wzrok mówi mi wszystko. Pragniesz. A On sterczy naprężony jakby błagał - 'zajmij się mną!' Pochylę się nad nim. Pogłaszczę policzkiem,ostrożnie poliżę sam czubek. Będziesz wił się z rozkoszy ale jeszcze nie teraz.. Wreszcie mocnym zdecydowanym ruchem łapię go w rękę i zaczynam walić..A Ty odpływasz.
- Oj tak, odpływam..
- Dopiero na sam koniec obejmę go ustami. Mój język będzie krążył naokoło żołędzia raz wolno raz szybko.
- Jak mi dobrze..
- Nie zapomnę też o podgryzaniu Twoich pełnych spermy jajek. Będę drapać Cię po udach a Ty nie będziesz mógł się bronić. Moje biedactwo- tak bardzo chciałbyś zlać mi się na twarz..Nie nie
nie tak prędko..
- Ooo..
- Najpierw powoli wargami - góra - dół. Potem mocno i zdecydowanie ręką.
- Jesteś niesamowita. 
- Kiedy jesteś już na skraju, siadam w pozycji 69,  tak żebyś mógł poczuć jej aromat i zobaczyć że majteczki powoli staja się wilgotne. Czujesz to? Soczysta mokra cipka na Twojej twarzy.
- Cały pulsuje..tak pragnę Twoich soków..
- Poruszam pupą, a Ty jedyne co możesz zrobić to wystawić język, żeby jak najwięcej poczuć.
 Łapiesz zębami za majtki, tak bardzo chcesz mnie wylizać. Ściągam je.
- Wysuwam go bardzo mocno ile tylko mogę, tak bardzo chcę ją wylizać.
- Siadam na Ciebie całym ciężarem i lekko przyduszam udami. Teraz możesz się rozsmakować.
- Jest wspaniała, pyszna
- Jesteś tak podniecony że nieomal tryskasz mi do ust..
- O tak, zaraz eksploduję..
- Teraz zmieniam pozycję i wbijam się na Ciebie. Jest gorąca i mokra jak nigdy dotąd
- Ale mnie podniecasz. Twoja ciasna cipka. Oddycham głęboko..
- Ujeżdżam Cię mocno i zdecydowanie, szybko pozbywam się ubrań.Gdzie chciałbyś się spuścić?
- Zrób ze mną co chcesz, należę do Ciebie
- Ja chętnie obliżę z Ciebie moje własne soki. Potem dam Ci gorącego całusa żebyś jeszcze przez chwilę poczuł jej zapach. Będziesz pachniał nią do końca dnia. Ta świadomość jest dla mnie niewyobrażalnie podniecająca!
- Jest cudowna.
- Ostatni raz biorę Go w usta. Teraz kilka zdecydowanych ruchów..I zalewasz mi całe wargi. Część Twojej spermy ścieka mi po piersiach a ja zbieram wszystko paluszkiem i połykam. Jeszcze troszkę dla cipki, ją też trzeba posmarować.
-Yhm..
- Uwielbiam bawić się spermą. Kiedy już Cię rozwiążę, jeszcze raz szybko i zdecydowanie
położysz mnie na blacie i wyruchasz jak prostytutkę.Tym razem nie mam mowy o delikatności. Mocne szybkie pchnięcia, a ja piszczę jak nastolatka.Dochodzimy razem w mgnieniu oka. Ku uciesze sąsiadów ;) CDN 
- Pewnie niedługo wrócę..
- Mogę to wrzucić na bloga?
- Rób ze mną co tylko chcesz...

Dziękuję Ci Mr.W. za to że rozbudzasz moją erotyczną wyobraźnię..
 Mam nadzieję że wrócisz..






Brak komentarzy: