czwartek, 21 listopada 2013

Blogi showup, showupowe plotki, dramaty, afery.. Może mało seksownie, ale mam nadzieję, że mądrze



Babska ciekawość.
Zgubna rzecz, skusiła mnie do wpisania "blog showup" w wyszukiwarkę.

Moim oczom ukazało się coś niesamowitego.
Kilka blogów, pisanych bardziej lub mniej roztropnie..
Niektóre nas potępiają, inne wychwalają, jednak łączy je jedna podstawowa rzecz...

Wszystkie te blogi ociekają jadem.
Wyciągane są najgorsze brudy i kompromitacje.. Zastanawiam się po co?

Wiadomo że jeszcze nie urodził się taki co by wszystkich zadowolił,
ale na Boga po co oczerniać kogoś w sieci?

Po co zagadki, plotki i pomówienia?
Ja nie chcę brać w tym udziału bo staram się doszukiwać w ludziach pozytywnych cech.

Jestem tylko człowiekiem i też mam swoje sympatie i antypatie.
Kiedy chcę kogoś krytykować - robię to na osobności.
Kiedy chcę pochwalić - niech dowie się o tym cały świat..

To działa też w drugą stronę.
Oczekuję wzajemności.
Nie życzę sobie oczerniania na forum, jednak będę wdzięczna za sugestie w prywatnej wiadomości.
Jeśli moja osoba wpłynęła na Ciebie pozytywnie - powiedz o tym publicznie.

Taki porządek rzeczy mi odpowiada..

Dziękuję mimo wszystko za pozytywne komentarze na kilku blogach..

Spokojnej nocy Kochani

Emi
http://showup.tv/ref/Sensazione


showup show up afery plotki showuptv showup.tv szołap szołapowo forum showup blogshowup showup.pl showuptv szołap.tv showup show up showuptv showup.tv szołap szołapowo forum showup blogshowup showup.pl plotkishowup aferyshowup showuptv szołap.tv showup show up showuptv showup.tv szołap szołapowo forum showup blogshowup showup.pl showuptv szołap.tv showup show up afery plotki showuptv showup.tv szołap szołapowo forum showup blogshowup showup.pl showuptv szołap.tv showup show up showuptv showup.tv szołap szołapowo forum showup blogshowup showup.pl plotkishowup aferyshowup showuptv szołap.tv showup show up showuptv showup.tv szołap szołapowo forum showup blogshowup showup.pl showuptv 

Brak komentarzy: